söndag 15 november 2009

Träning på onsdag igen

Åhej, fortfarande är vi bara tre i familjen, men på tisdag är det beräknat att nollnian ska levereras, vi får väl se vad som sker.

Om inget händer på gravidfronten så är det träning igen på onsdag 1800 om det är någon som känner för att titta förbi. Förra onsdagen får räknas som en succé, kul med nya ansikten på väggen!


Rekord i antal Uddevallabor vid Sportplatz Spång-Gylfe.

Passade på att dra upp båten idag. I år var jag inte sist, det är hela två båtar kvar i spat nere i hamnen. En kort tur med en sista titt på Ulorna från vattnet blev det innan sommaren tog slut.

5 kommentarer:

  1. Var är det här någonstans. Är det nått gjort. Ser fett ut...

    http://picasaweb.google.com/lh/photo/CvmwIY-DOWiuR_AHTkw3uA?feat=embedwebsite

    /DO

    SvaraRadera
  2. ...Sorry... Här e länken:

    http://picasaweb.google.com/lh/photo/CvmwIY-DOWiuR
    _AHTkw3uA?feat=embedwebsite


    /DO

    SvaraRadera
  3. Det är inte något gjort här, bara tittat. Landningen är sluttande och hård plus att klippan är vass och lite smulig, men det går att göra några problem. Det ligger norr om Gerlesborg, vid Sälvik. Någonting har gjort att jag inte har varit tillbaka sedan jag tog bilden, så någonting avtändande måste det ha varit. Jag tror att det var den grova stenkvaliten som drog ner betyget.

    SvaraRadera
  4. Äsch, nu ljög jag lite. Det heter Sältången, inte Sälvik.

    SvaraRadera
  5. Schysst. Ser brant ut och för min del brukar sånt kunna väga upp vassa grepp... Tack!


    /DO

    SvaraRadera