onsdag 25 augusti 2010

Hejdå klättring 4b?

Blunda och tänk på Fontainebleau. Jag har precis bestämt mig för att åka till Fontan och det viktigaste i planeringen är klart i huvudet. Dags att börja formtoppningen. Jag får barnvakt till båda ungarna och en chans att åka till Kornö och känna på lite ny bouldering.

Detta är vad som sker. Känsliga tittare varnas. Du erfarne vet vad du kan lyssna efter.

Kornö, Hejdå klättring 4b from Anders Spång on Vimeo.


Från Lysekil
Överhängande klippa med en del problem på.

Från Lysekil
Samma klippa från andra hållet.


Från Lysekil
Liten båt och fin lätt spricka.

4 kommentarer:

  1. NEEJ!! Plågsamt att se!! Hur går det?
    /FJ

    SvaraRadera
  2. Ren och pur skräckfilm. Smärtan sitter mest i själen, men ringfingret fungerar inte som det ska. Jag har varit med om värre fingerskador som har läkt hyggligt. Jag fortsätter att sikta på Fontan i oktober och på allt annat så snart som möjligt. Tar en akutvecka med fingervila. Blöjbyte och vällingkokning fungerar helt okej.

    SvaraRadera
  3. När åker du dit? Jag kommer vara där rätt mycket i Oktober.

    SvaraRadera
  4. Nej, nej, nej va surt... Hoppas de läker fort...

    SvaraRadera