onsdag 10 november 2010

Nätmobbning eller humor?

Vi börjar direkt att slå fast ett ofta förbisett fakta - när man mobbar någon så måste man vara flera personer som mobbar. Mob, pöbel på engelska, borde väl innebära att man är fler än en person som är taskig. Alltså kan inte videon från Vrångarö vara nätmobbning. Och i tillägg till att jag är oskyldig, så erbjöd jag mig att hjälpa till genom att låna ut en clownnäsa. Jag är en genuint snäll människa. Världens bästa Henke har huvudrollen. Problemet ligger ca 300m söder om båtbryggan, följ liten stig.

Problemet har ännu inget namn, men det kommer väl snart bubbla fram i huvudet.

Vrångarö i november from Anders Spång on Vimeo.

7 kommentarer:

  1. Vad bra att du inte tog med de övriga 19 försöken.
    O

    SvaraRadera
  2. Japp, det är ju viktigt att sålla i mediaflödet. Kom upp igen, nytt finns att ta i på.

    SvaraRadera
  3. Grejer på B-M eller?

    SvaraRadera
  4. Jag hatar dig av hela mitt ondskefulla hjärta//H

    SvaraRadera
  5. Inget på B-M, men i Brastad City. Fem-sex problem som var i fin kondition innan snön föll. Ska kolla om de torkar igen så här års.

    H aj lavv jo.

    SvaraRadera
  6. Was that Ola's first go? Shelton

    SvaraRadera
  7. Hi there Shelton! No, it took Ola a few tries before the send. Wet and darkness all around this weekend. I need more time on rock, still living on Font-memories. Ola told me about Lillys arm. Hope she's alright now.

    SvaraRadera