tisdag 10 februari 2009

Äntligen tjejor igen... eller bara en.

Via sms får man höra att vissa krulliga personer är ute och åker pulversnö ner till Rjukan. Själv sitter man snorig hemma på geggåkern och gungar med en nyinköpt splitboard i famnen.

Nåja, så illa är det inte. Igår var jag på Häller och det var riktigt fina boulderförhållanden faktiskt. Illa bara att jag fortfarande är en aning sjuk. Men jag har bestämt mig. Imorgon är jag frisk, hur illa jag än mår.

Fortfarande när jag förhoppningen att få åka på min snowboard ganska snart. Men till påsk är det Fontainebleau som gäller. Ingen snölek då. På tal om familj i Fontan, videovisionen visar Mari i Rocher Canon. Notera killen i myspyspyjamas som spottar med ena handen. Vänstra axeln är sönderdragen på ett så kallat uppvärmningsproblem. Kroppen kanske inte är 18 längre, den kanske är dubbelt så gammal. Och dubbelt stark?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar